Pages

nurse wanna be



lama tak bertamu di laman blog , kerap menghadirkan diri di twitter sahaja .
semoga kalian tak jemu singgah ke blog kami :)

Assalammualaikum.
Alhamdulillah , macam tak percaya sekarang aku dah tahun ke tiga dalam nursing.
rasa macam baru semalam je belaja anatomy badan , baru belaja nak bagi ubat.
kurang dari tahun dari sekarang , insyaAllah . 
aku bakal bergelar staff nurse.

dulu.. mungkin aku hanya memikul tanngjungjawab sebagai khalifah , anak , kawan , pelajar.
tapi pada masa hadapan..
aku bakal digelar..

 " JURURAWAT "

yang bukan hanya memikul tanggungjawab sebagai anak , tapi jua sebagai seseorang yang bertanggungjawab menjaga dan merawat orang,
tika ini , segala kesalahan yang dilakukan semuanya atas bahu sendiri.
tiada siapa akan cover.

Allah , semoga sahaja aku kuat..

No comments: