Pages

salam maal hijrah 1435

Salam maal hijrah 1435

Assalamualaikum wbt cinta
Assalamualaikum wbt rindu..

Rasa tak apa yang saya rasa ?
dengar tak apa kata hati saya rasa ?
nampak tak apa yang fikiran saya tengah fikirkan ?

saya tahu awak mungkin rasa, mungkin tak
saya tahu awak tak dengar kata hati saya, tapi saya tahu awak faham isi hati saya
saya tahu awak tak nampak apa dalam fikiran saya, tapi saya tahu awak tahu apa y saya fikirkan

awak, salam maal hijrah 1435.

1435 dah awak . cepat sangat jarum jam berdetik, cepat sangat jarum tu berputar . dah jauh rupanya langkah kita . tapi awak ingat tak dalam langkah dan perjalanan yang awak dah lalui tu apa yang dah jadik, apa yang awak dah alami ? baik atau buruk, manis atau pahit . saya tahu awak sentiasa kuat .

Semalam, 4hb november 2013

dengan awak, gorilla n’ kak bulan, kita sama-sama baca doa akhir tahun, solat maghrib jemaah, baca doa awal tahun, baca yasin, tengok video ya hanana dan ya badrotim  n akhir dengan solat isyak jemaah. 
Terima kasih Ya Rahman Ya Rahim sebab izinkan saya sama-sama awak n’ diorang untuk mulakan tahun baru ni dengan semua tu . alhamdulillah !

Azam tahun baru ?

Hm hm, haha * malu tetiba . azam saya cuma satu. Saya nak kejar Yang Maha Pencipta . awak tahu kan, selangkah kita dekat dengan ALLAH, berbatu-batu langkah ALLAH dekati kita. Saya rindu ketenangan. Saya rindu nak rasa pelukan kasih sayang dari Dia. Saya tahu awak pun sama kan ? jom awak ! kita langkah sama-sama perlahan-lahan cari semua tu . saya nak jumpa awak kat taman syurga nanti . 

semoga ALLAH swt berkati seluruh umur kita, awak 

nak tahu satu benda tak ? saya tak pernah bagitau awak benda ni . awak ingat tak kita pernah segroup masa sem 2 dulu ? kerja dalam wad sama2 . maen dalam wad sama2. Saya tak pernah rapat dengan awak tapi masa saya dapat tahu awak kena repeat paper masa exam final tu, fokus saya nak buat kerja terus hilang. Kalau boleh masa tu jugak saya nak balik kolej, jumpa awak. Saya tanya semua orang awak macam mana. Nangis ke awak. Awak ada dengan sape. Saya pun tak tahu kenapa saya risaukan awak sampaikan masa saya keluar dengan kak H petang tu dia marah2 sebab katanya muka saya gila-gila stress . tapi saya tak pergi pun jumpa awak, tak pergi pun wish luck kat awak. Kan? Cukup ALLAH tolong awak.. saya yakin awak kuat 

hm hm, saya tak harap pape pun . saya cuma harap ALLAH redhai dan berkati tali persahabatan ni.
Sekali kita kawan, sampai bila2 pun kita tetap kawan, kan ?

Awak, terima kasih untuk semua benda. Terima kasih bagi senyum dan gelak untuk saya. Terima kasih hilangkan air mata saya. Terima kasih tarik tangan saya time saya jatuh .

Seriously, saya bukan kawan yang baik. bukan jugak kawan yang mampu buat awak senang sepanjang masa. Tapi insyaALLAH, saya tetap kat sini . ada kat sini. Tunggu kat sini untuk awak cari dan jumpa saya untuk awak cerita masalah awak. Untuk awak sandarkan bahu awak bila awak sedih dan penat dengan pahit masin hidup ni. Saya tak janji tapi saya angkat dan tadah tangan semoga allah izinkan persahabatan ni kekal hingga JannahNYA.

Faidah najihah md sairy.

Semoga ALLAH sentiasa melindungi awak dengan kasih sayangNYA dunia dan akhirat.

Saya tak sayang pun awak . haha

Beruang, gorilla and cicak kobeng . hmm hm. Cicak kobeng tu dah boleh tukar jadik biawak kenyang .
Terima kasih naikkan berat badan gua serta merta dalam masa just 2 3 hari. Tahniah ! nak bagi penghargaan ase kat korang . -,-'

Awak, jangan lupa saya *



Ikhlas, dari kedalamam 2000meter hati saya.
Norhazirah rabuan
(cahaya pilihan terbaik)
5nov2013 / 10.08am

beruang kutub n' biawak kenyang . hoh ?


sebab pic gua y ni comel n' korang hodoh .

Kak bulan ada cakap ‘ u know what hazirah,act u’re the lucky one. U lost one but u get others . the different. U should grateful for that ‘
salam maal hijrah, awak 

Yup ! already knew it. I’m the lucky one 




1 comment:

Anonymous said...

entry ni kawan wa yang postkanmuntukmwa , terharu sangat .