Pages

al-fatihah untuk arwah SHAHIR ISMAIL

ASSALAMMUALAIKUM .

alhamdulillah , hari ni nak masuk 15 ramadhan . :) 
sedar tak sedar cepat nye masa berlalu kan ? nape cepat sangat ramadhan nak berlalu pergi ni ? :'( sedihnye . sobsob ( T.T )

act , the aim saya create entry kali ni sebab tetiba saya terengat kat arwah sayu sangat hati.
saya sendiri plik. macam mana saya boleh terengat kat arwah ?
sejak arwah pergi , lepas solat mesti terengat kat arwah then terus sedekah kan AL-FATIHAH untuk arwah.
semoga roh arwah dicucuri rahmat ALLAH S.W.T.
amin amin rabbal alamin.

hm , sebenarnya saya tak pernak kenal arwah. yang saya tahu arwah kawan kepada kawan saya and arwah sorang fotball player kat taman greenwood.
saya tak pasti kalau arwah kenal saya ke tak, arwah pernah jumpa saya ke tak.
the last tiga hari sebelum arwah peergi , arwah ada add saya as a mber kat satu group kat fb ni.
yang pelik nye group yang arwah add saya uh group untuk football player je.
tapi saya ? saya kan perempuan ?
boleh ke ?

tak kesah la pasal tu. lepas bape hari tu . member saya ni bzi semacam je . then tanya la nape. rupa rupanya.
arwah xcident kat jalan genting sana tu.
saya tengok sendiri macam mana keadaan arwah , even hanya dalam gambar.

tapi apa kaitan nye dengan selalu engat kat arwah eh ? 
saya ase dekat sangat dengan dia. bila tak sedekah kan AL-FATIHAH kat arwah. rasa bersalah sangat.
semoga ALLAH meringankan azab kubur arwah SHAHIR ISMAIL . amin.

No comments: