Pages

waiting for my prince

ASSALAMMUALAIKUM :)

selamat pagi semua ! sempena ramadhan yang mulia ni elok benar lah kita perbanyakkan beribadat di waktu malam , banyak benar kebaikkan dia.
saya pun macam tu juga. lepas ni saya nak beribadah <3 
gunakanlah peluang yang ada ni dengan sebaiknye okey !

mula mula saya nak minta maaf pada awak dan dia. yeah , sometime bila kita dah tak mampu nak kawal emosi kita. macam macam boleh berlaku kan ?
i don't mean to be rude with you. i just can't control my emosi . soory >,<

" BILA KITA SAYANG KAN SESEORANG , LEPASKAN IA PERGI JIKA IA KEMBALI , IA MILIK KITA "

betul ke tak benda ni aku pon tak tahu lah.
aku hanya nak try je. huhu..

YA ALLAH , andainya kehilangan dia dapat memberi ketenangn buad hatiku, KAU teruskan lah . sesungguhnya apa yang baik bagi ENGKAU, baik juga bagiku . amiin :)

semua orang pasti sedih bila dia terpaksa kehilangan orang yang dia sayang gila gila kan ?
tapi aku ? aku nak cakap aku tak sedih tipu lah kan . tapi sebenarnya aku pon tak tahu apa perasaan aku.
KOSONG. SIFAR , KOSONG !

pelik ke aku ni ? ke sebab aku ni kejam sangat sampai dah takde hati dah perasaan ?
HAHA ! takdelah , aku just nak relationship yang halal je. sebab aku tahu dah terlampau banyak dosa yang aku dah buad selama aku hidup ni. 
kan sekarang aku dah besar + matang = boleh pk panjang kan. boleh bezakan baik dan buruk da.
bagi aku , masa lalu aku ialah benda yang dah berlalu dan tek perlu di engat lagi kecuali sebagai pengajaran boleh la kan :)

" SAYA TUNGGU TULANG RUSUK SAYA "
 " SAYA TUNGGU PRINCE SAYA "

tapi seandainya saya mempunyai bidadara di atas sana , tolong simpan saya untuk dia taw.
saya tahu saya tak sempurna , tapi saya hanya menjadi diri saya sendiri je.

kalau awak tak suka dengan keputusan saya ni , it's up to awak.
saya sanggup kehilangan awak KERANA ALLAH, daripada kehilangan ALLAH kerana awak.
saya nak keberkatan , keredhan ALLAH je.
saya perlukan lelaki yang boleh memimpin saya ke jalan ALLAH agar menjadi yang solehah.
susah ke permintaan saya ni ?

hm , awak tak mengerti sebab saya pon taknak lah gitahu awak. hihi.. ni pendapat saya je.

" wahai wanita , cari lah seorang lelaki yang boleh menjadi imam dan suami yang boleh memimpin kamu ke jalan ALLAH dan melindungi kamu dari FITNAH DAJJAL "

my wish : hihi , saya nak awak ( my future husband , insya ALLAH ) didik , tegur , hormati . serta sayangi saya sepenuh aty agar saya dapat menjadi isteri solehah dan mithali. amin <3


No comments: