Pages

alhamdulillah , ramadhan datang lagi

assalammualaikum :)

okey , baru pukul 6.30 pm. lambat ag nak berbuka ni . jadi aku lepak jap nak update blog ni . huhu . hari ni dah 8 ramadhan da then baru sekarang nak update ke ? haha , okey what . paling tak aku update gak dari tak update langsung kan ? huhu..

why ea puasa tahun ni aku rasa laju je masa berlalu ? sebab aku duduk je dalam kelas kot ? dari pagi sampai la petang . jadual tersangat lah pack so tak perasan masa terlalu mencemburui aku. wahaha ~

hm , nak cyte pasal apa ea ? HAHA ! 
cyte pasal puasa kat sini lah ea. hm , ntah la . tak mampu nak cakap pape . if korang yang dah biasa makan sedap sedap tuh , tetiba bukak puasa kat PENJARA ni . konfem korang nangis guling guling punyalah :DD
malas aku nak cyte resepi apa yang sedap sangat diorang bagi kita orang makan untuk berbuka.
pape pon aku alhamdulillah , aku tetap bersyukur dapat gak makan kalau nak dibandingkan dengan orang lain yang susah tu :)

STOP ! STOP ! please stop asking me about HARI RAYA ! it makes me gila stress !
orang lain first week puasa semua dok sibok dah nak shooping raya bagai . aku ni plak ?
bukan taknak bershooping bagai tapi siyes aku memang takde masa untuk semua tu lah . xsignment aku berlambak  + presentation lagi . test quiz semua jangan cakap la . lagi lagi next week aku dah start praktikal . wahaa~ 

lama lama bila aku dok sini aku macam dah boleh terima lah keadaan kat sini . 
aku suka kot . haha ! boleh tak cakap tak nak balik umah ?
why ? sebab aku terpaksa duduk terlalu lama dalam tempat ber air cond tu dan aku tak suka !
hee~ 

rasa pelik sangat hidup aku sekrang ni. no more hanfun , tak de ag nak bergayot berjam jam. story mory.
semua tu dah tak de. sebab memang takde masa untuk itu :D
ini pon ade masa sebab weekand.
so aku bagi cuti untuk diri aku sendiri. hari sabtu boleh lepak lepak tapi ahad kena berkerja keras balik .

tu jela kot. sekarang ni aku memang dah malas nak letak gambar . sebab malas ! HAHA !

SELAMAT BERPUASA DAN BERBUKA.

No comments: