Pages

mulanya perjalanan baru

salam jumaat kepada seluruh umat islam sedunia :)

Assalammualaikum sayang sayangku <3 * acehceh :D
saya nak balik OVERSEA. wahaha ! aku benci lah ade kat OVERSEA !
boleh tak nak cakap macam tu ?
sebab ?

1. sebab stress gila
2. sebab kawankawan tak syookk
3. ofc jauh dengan family
4. subjek dia macam =..=
5. tempat dia jaaaauuuuh

okey lah tu 5 reason kan ? HIHI :B


dulu dulu aku memang tak percaya , betul ke bila nak BERJAYA perukan PENGORBANAN ?
then sekarang aku dah dapat jawapan dia.
yesss , ia memerlukan PENGORBANAN untuk dapatkan sesuatu.
ish ish , kesian kesian , hidup ni memang tak adil kan ?
HAHA ! kenapa kita tak boleh dapat apa yang kita nak je ?
tu lah nama dia DUGAAN :)


ALLAH TAKBERIKAN APA YANG KITA HENDAK TAPI ALLAH BERIKAN APA YANG KITA PERLUKAN <3

cantik kan perancangan ALLAH ni. SUBBAHANALLAH :)

semoga PERJALANAN aku pada sem ni berjalan dengan lancar :D

No comments: