Pages

alhamdulillah , ramadhan datang lagi

assalammualaikum :)

korang korang mesti tengah nyenyak tido kan ?
btw , saya nak ucapkan " SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL- MUBARAK "
semaga ramadhan kali ini lebih bermakna dan mendapat keberkatan ALLAH. insya ALLAH. amin .

alhamdulillah , hari pertama puasa aku berjaya puasa dengan jaya nye . hihi..
tapi aku tak tahu lah macam mana keadaan sedara seislam aku yang lain .
macam mana dorang bukak puasa , dengan apa , cukup ke makan .
hm , terlalu banyak dugaan untuk kita sebagai khalifah -NYA di muka bumi ini .
semoga sahaja kta kuat. insya ALLAH .

di kesempatan yang datang ni , aku salah seorang hamba ALLAH yang ambil keputusan untuk berubah .
bak kata lain nye , maybe it's the right time to change kan ?
i hope so .

alhamdulillah , terbuka jua pintu hati aku untuk bertaubat. 
berhijrah dari yang teruk kepada yang lebih baik dari dulu.
lupakan segala perkara silam dan mulakan azam dan tekad yang baru.

aku belaja untuk berubah bukan keran sesiapa ataupun apa apa .
tapi kerana ALLAH yang MAHA BESAR.
mengharap perubahan aku ni akan berkekalan bukan setakat untuk ramadhan ni je.


No comments: