Pages

request entry

Assalammualaikum

Alhamdulillah , semoga bait bait ayat semalam bukan hanya lamunan yang singgah sementara untuk menggembirakan hati yang panas dek kerana fenomena ELDINO ni * eldino ke weyy , haha..

berkembang mekar hati bagaikan kuntuman kuntuman ros yang mekar di pagi hari .

kenyang perut untuk sehari menelan ayat ayat manis yang diharapakn agar tak memberikan kesudahan kencing manis.

masih teringat , begitu payahnya nak decide yang terbaik untuk yang terbaik.
habis keringat otak diperah untuk menghadiahkan selebar senyuman kebahagian pada manusia pendiam yang bercapang dan kerek , haha.. * maaf terkutuk

* betulkan kedudukan 

seen dari dulu aku memang suka type lelaki yang pendiam ni , sebab kat dahi dia macam ada tertulis.
weyy tegur aku wey tegur aku . haha , okey tak tu imaginasi aku je,

sebab laki pendiam ni kau akan rasa selamat , selamat sebab dia tak melayan ramai perempuan so kau takkan susah hati kot kot la dia berubah hati tapi kalau dia berubah hati gak , aku izinkan korang semua untuk terajang dia habis habisan * ayat nak gempak je .

keduanya , opkos i suka laki yang family man .
family man ni bukan jenis yang kau ikut je cakap mak ayah kau , yela aku tahu kena ikut jangan jadi anak derhaka tapi please ikut tu bertempat . tunjuk sikit walaupun kau tu anak , kau kena ada sifat kepimpinan sebab kau lelaki lagi lagi bila kau sulung lelaki .

ketiga , haruslah reti memasak . sebab ?
di fikiran dunia mana yang meletakkan reti masak tu hanya pada perempuan saja ?
aku memang nak bangkang habis habis bab ni.
my dad is my role model , and i nak carik laki macam ayah i .
well you see. ayah i sangat hebat dalam memesak tahu and my mom know nothing about masak masak ni .so i high expectation laa lelaki tu mesti pandai masak.

keempat , haha , yang ni memang demand gila.
i suka dan i cenderung pada laki yang " reti " mengaji , sebab i suka .
at least bila i rasa " tak selamat " dia boleh la bajet bajet bacakan ayat Al-Quran kat i.

kelima , yang suka mengajar aku , sebab aku ni mmg childish gila.
menegur tu aku kurang suka sangat sebab now days orang lagi suka menegur sambil menghina so aku taknak dah guna ayat menegur tu . aku nak guna ayat mengajar . sweet kan . bweek.

keenam , yang boleh layan " drama " aku bila aku rasa nak berdrama .
haha , part ni paling seronok , tapi aku paling tak puas hati , sebab mesti akan cakap " malas nak layan " dan aku pon macam, oi penat aku berdrama ni.

ketujuh , hui banyakya tapi yang tak penting sangat tapi aku selitkan juga buat syarat.
money , bagi aku tak penting sangat tapi sejak sejak aku berkawan dengan orang banyak pengalaman ni . dorang ajar aku , perempuan banyak duit mana pon jangan kelurkan duit atau jangan ajar keluarkan duit untuk laki , biar dia susah baru kita nampak usaha dia. haha.. kesian..

hmm ada banyak lagi , tapi mamat sebelah uma ni kacau idea aku , rajinnya dok menukang bang . ensem ensem nak p mana , ahaha..

* layan nasi lemak seketul..

No comments: