Pages

reflective practice

Reflective praktice semester 6 , final year, final projek, 2 month ++


semenjak sakit gigi ni , haha .. ni doa sakit gigi tapi tang peliknya tak pernah pon baca, dok harap orang lain yang bacakan. lalalala...

situasi yang berbeza..

mood bertukar..

ultraman ! HAHA 

Kadang tu bila aku rasa aku nek bercerita kat orang pasal diri aku , aku diam je. Lama aku diam. Diam. Diam. Sampailah aku betul betul yakin yang orang tu boleh dipercayai untuk simpan semua rahsia aku , simpan semua cerita aku, suka duka aku.

Aku bukan jenis yang suka dok bercerita pasal diri aku kat orang lain , sebab aku tahu . aku pun tak kenal siapa diri aku sebenarnya. Kadang tu aku cakap bla bla bla.. tapi semua benda tu satu haram pun takde yang betul. Sebab apa ? sebab orang sekeliling aku akan lebih tahu siapa aku , macam mana aku , apa yang aku rasa atau mungkin jantina aku ? haha.. okey gurau.

Datang dan pergi..

Macam tu lah cerita aku.. kadang bila datang mud gila aku nak bercerita tu. Aku akan bercakap je sampai aku rasa penat , rasa lelah nak bercakap. Tak kira lah time tu kau nak tidur ke kau busy ke kau nak gayot dengan balak kau ke apa. I never care ! hahaha.. macam selfish kan ? and so what ? yes , i'm

Cuma satu..

Aku tak pernah stick dengan sorang je bila berkawan. Aku tak suka di kongker. Aku tak suka bila ada orang decide sesuatu untuk aku. Tak kira lah kau boyfriend aku ke kau abang aku ke adik aku ke kakak aku ke kawan baik aku ke. Tak kira lah. Selagi aku rasa apa yang aku buat tu betul walaupun pada orang lain salah, aku akan wat keras kepala aku juga. Hang nak kata apa ? ada aku minta pape kat hang ?

Jujur doh..

Aku memang senang nak rapat dengan orang , tapi macam mana senang aku rapat dengan orang tu macam tu lah senang aku nak blah dari orang tu. Kalau perasan ah, mesti aku akan menjaga jarak gila sebelum jadi betul betul rapat and tetiba akan lost macam tu je. Aku tak suka bila aku tahu orang ada hati kat aku , aku tak suka bila orang berharap yang aku akan berubah semua. Come on lah. I live for what i want , i do what i need to do. I dream what i want to dream.

Ngeluh..


p/s : orang busy hang pun busy gak. Tapi orang lain busy buat assignment tapi hang plak sibuk catat “ diari “ piiii dah :D

No comments: