Pages

semester break

first at all nak ucapkan rasa syukur yang tidak terhingga kepada sang Pencipta , Allah.
Subahanallah , segala puji bagi Allah. tuhan pentadbir seluruh alam.
Alhamdulillah , terima kasih Ya Rabb.
Allahuakhabr, Allah Maha Besar.

*tergetaq baq hang menaip entry kali ini. getaran jiwa yang dapat dizahirkan melalui perbuatan atau mungkin sebab aku dah lama tak sentuh lappy ea ? :)

yups , aku tengah cuti semester sekarang. 
tanpa tak sedar sekarang merupakan final semester aku dekat penjara tu.
Alhamdulillah akhirnya aku dapat " membebasakan " diri dari pulau yang terancam tu . HAHA !

macam tak percaya !
pejam celik pejam celik .
begitu cepatnya masa berlalu .
tiga tahun . waaa~

taknak habis belaja lagiiiiii....
taknak kejaaaaa.
nak jadi studebt yang bergaji je. boleh tak ? haha..

so far Alhamdulillah , aku habiskan cuti semester aku ni dengan efisyen nya.
haha , berjalan selagi mampu.
makan selagi boleh.

#wa balik 29hb ni, flight wa pukul 10.30pm kat hentian kajang. 

No comments: