Pages

jangan lupakan aku

Alhamdulillah , hujan turun jua kat bumi kajang ni.
kesian aku tengok tumbuhan sekeliling aku ni.
dari hijau cantek bersinar berubah kaler jadi perang.

ohh , mungkin macam tu lah perubahan warna rambut tiger prawn.
dari hitam bersinar bertukar gold brown.
kerana dek panasnya matahari.
tapi cantek tapi kesian tapi macam nak ketawa.
boleh aku ketawa tak ?

HAHAHAHAHAHAHAHAHA ! * gelak besar

Alhamdulillah , aku boleh bau air hujan ni.
waaaaahhh ! segar baq ang :D
tapi tak sesegar air laut yang aku minum time kat langkawi dulu.
lalalala...

wait , sebenarnya idea aku tengah bersepah sepah ni , cuma tak tahu nak kutip dari mana .
so maaf lah macam serabut sikit.
HAHA !

" nanti jangan lupakan aku "

eh ? memang sifat aku suka lupakan orang ke macam mana ea ?
setiap kali aku berkawan dengan orang , then mereka mesti cakap macam tu.

" awak jangan lupakan saya "
" awak nanti mesti lupakan saya , awak kan perlupa "

okeyyyyy !
bla bla bla * hirup milo blanded
seeeeeeeejjuuuuuuuuukk <3 <3 <3

aku tak berani janji yang aku akan ingat kau sentiasa sebab aku pon manusia biasa gak.
makan semut banyak sangat ouh , ingatan lemah.
atau mungkin memeori otak aku ni getting low?
maca memori hanfun aku tu.
bila penuh je kena delete. kesian kan :DD
banyak sangat benda yang perlu diingat kot ?
mungkinlah mungkin :)

cuma aku berharap suatu hari nanti bila aku hampir atau aku hanyut dalam dunia aku sendiri.
aku berharap sangat ada orang datang kat aku
ingatkan aku , 
tegur aku,
bukan dia buat bodoh je dengan aku , 
atau dia join sekali buat keje gila sama dengan aku. 
HAHA !

* berharap macam ada orang selamatkan aku time kat laut dulu, hanyut kat laut.
tapi kali ni aku mungkin lemas atas darat. 
macam mana tu eh ? * imagine

aku.. mampu cakap.. 
tolong doakan aku...
tolong doakan aku...
tolong doakan aku...

honestlylah yang aku memang ego.
ego yang tinggi gila gila . kalah KL tower tu.
oleh yang demikian doakanlah aku dari jauhhh.
mungkin sebab doa korang tu , Allah lembutkan hati aku ni.
insyaAllah , tiada siapa tahu bukan ? :)

* faidah faidah . 
* adek ceq dok berletiaq. haih... popek popek.
 diam sat ja boleh tak. ceq guna lappy bukan lama sangat pon. haha.. 
depa dok marah sebab time dorang on lappy tme tu gak lah aku nak menyibukkan. 
bukan apa , aku malas lah nak on lappy ni. HAHA !

okeyyy , idea aku yang bersepah tadi dah surut , sesurut aku blanded dalam cawan ni. hehe :3

may i say something crazy ?



No comments: