Pages

kehujanan

Alhamdulillah * hirup udara segar
nyamun sungguh harini , dengan nyanyian burung yang tak henti henti mengejutkan dari lena yang panjang.
bunyi tiisan air hujan yang menitis satu satu ke atas zink bumbung.
suasana pagi yang kian mencerahkan bumi.


Alhmdulillah Ya Allah kerana masih memberikan aku peluang untuk menghirup oksigen kurniaan-Mu ini tanpa sebarang bayaran.
Syukran Ya Allah kerana memberikan aku peluang pada harini ini untuk membetulkan kesilapan yang aku lakukan pada hari hari seblumnya.
Terima Kasih Ya Rabb kerana masih memberi aku peluang untuk mengutip sebanyak mungkin pahala pahala di sepanjang hari yang telah Kau kurniakan kepadaku.

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhmdulillah * alunan zikir terapi Hafiz Hamidun.

#semenjak aku dapat Cd ni takpernah aku keluarkan dari lappy ni sebab nak mudahkan aku mendengar. open je lappy , zikir ni dimainkan.
#terima kasih kepada si pemberi <3


tinggal 3 minggu jelagi nak habiskan kerja, no i meant untuk sem ni.
betul kata kak fiya :

 " adek rasa lama kan 3 tahun kat sini , sebenarnya sekejap je.
akak pon tak sangka akak pon dah habis da study sini "
rindu kak fiyaaaa :')

#teringat coretan kak fiya dalam kad tu.

final exam dah pun lepas cuma debaran untuk tunggu result je.
tak berani nak cakap banyak cuma aku berharap... berharap yang aku tak gagal.
sebab aku dah rasa payahnya kena repeat paper weh.
oh noo. tak sanggup lagi aku ulangi sejarah silam.

Dinner ?
oh ya, dinner will be end of this month.
erggghh ~ memang taktahu lah nak pakai baju apa cerita dia.
macam tak penting je kot nak pk * bagi aku jela.
atau memang aku tak amek pot sangat hal hal macam ni. * maybe.

* PAAAAAAAAAP !

okeyyy , tu bunyi hanfun aku jatuh dari atas meja * biarkan jela.
takpela hanfun takmahal fun , lagipun bukan hanfun touch skrin ke apa..
tapiiii.... * kutip balik pasang betry and on balik.
its still mine. tak kesah lah mahal ke murah ke kalot ke apa.
asalkan aku selesa dan menjadi diri sendiri.
hargai sikit weh apa yang kau ada.


tak sabarrrr nak tunggu khamis ni.

" gaju masukk "
tak sabar nak makan macam macam * belek belek list
HAHA !

#SELAMAT PAGI burung burung , carik makanan banyak banyak tahu !
besarkan anak anak dalam sangka. * sangka ek?
bila nampak manusia buat maksiat , buat bising biar depa sedar yang sebenarnya depa tengah buat dosa. ahaks !

#counting the days #kuala lumpur #wont back to the old me

No comments: