Pages

arrived

Bismillahhirrahmannirrahim.

Alhamdulillah , aku berjaya sampai ke utara tanah air dengan selamat.
walaupun terdapat beberapa masalah teknikal semalam sebelum bertolak ke sini tetapi dapat diselesaikan dengan segera. * aceh , cakap serupa apa kan :D

semalam dekt kajang sebelum nak balik sini , 
bas datang lewat satu jam something,
dengan hujannya.

then sampai sini plak ,
teksi malu malu plak nak amek.
dengan keadaan hujan dipagi harini.
samapai ke tulang rusuk !
tapi yang syoknya bila dapat duduk dua sit sorang sorang,
macam mcam gaya tidur telah aku gayakan * takpe takde siapa nampak.

kurang lagi 5 jam mungkin aku akan sampai ke " PENJARA " itu. Insya Allah.

untuk pertama kalinya mungkin.
hati aku merelakan kedatangan aku ke " PENJARA " ini.
mungkin dua tahun lebih aku boleh hadap takkanlah lagi enam bulan tak boleh kot na ?
InsyaAllah, aku boleh :)


No comments: